Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de kaartverkoop? Of wil je je aanmelden als vrijwilliger maar heb je een vraag over het aanmeldproces? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen of wil je iets anders weten? Stuur je vraag dan naar ons toe via onderstaand formulier.

Ticketverkoop

Hoe krijg ik mijn tickets?

Losse kaarten kun je direct als e-ticket boeken via de website. Je krijgt je e-tickets in een e-mail. Je kunt ook kiezen voor een fanticket, deze worden dan per post toegestuurd.

Hoe kan ik voor tickets betalen?

Via Eventim kun je losse kaarten betalen met iDeal en creditcard.

Staan de tickets op naam?

Ja, de tickets staan op naam van de koper. Voor een bezoeker is het niet relevant welke naam er op het e-ticket staat, hier wordt niet op gecontroleerd.

Kan ik tijdens het toernooi het terrein verlaten en later op de dag terugkomen?

Ja, bij het verlaten van het terrein ontvang je een sortiekaart. Bij binnenkomst dien je de sortiekaart én je toegangskaart te laten zien.

Waar geeft mijn ticket toegang toe?

Een passe-partout geeft gedurende het hele toernooi toegang tot alle wedstrijden in het Wagener Stadion.
Een dagkaart geeft die dag toegang tot alle wedstrijden in het Wagener Stadion. De passe-partouts zijn voorzien van een stoelnummer, de overige tickets zijn voorzien van een vaknummer en werken op basis van free seating.

Kan ik tegen een gereduceerd tarief toegangskaarten kopen die enkel toegang geven toe de wedstrijd van het Nederlands Elftal?

Nee, er worden alleen dagkaarten verkocht.

Er ging iets mis met de bestelling of de betaling via Eventim. Wat nu?

Neem contact op met het Customer Contact Center van Eventim via 0900-1353 (€0,45 p/m).

Ik heb tickets gekocht maar kan toch niet komen. Kan ik ze teruggeven?

Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen door de KNHB of Eventim. Ze mogen ook niet worden doorverkocht.

Kan ik mijn kaartjes ook ergens anders kopen?

Eventim is het enige officiële verkooppunt voor de Rabo EuroHockey Championships 2017. Elders kunnen tickets aangeboden worden tegen onevenredig hoge prijzen. De KNHB kan hiervoor geen verantwoording nemen.

Kan ik ook voor een groep bestellen?

Ja, er is een speciaal groepsaanbod. Indien je tickets wilt bestellen voor 10 personen of meer stuur dan een mail met je verzoek aan groepen@eventim.nl.

Ik wil met mijn collega's en/of zakelijke relaties naar het EK, kan dat?

Ja, het EK Hockey is een unieke gelegenheid voor het bedrijfsleven om hierbij aanwezig te zijn en gasten te ontvangen. Bijvoorbeeld in een gezamenlijke ‘Hockey Lounge’, in een eigen exclusieve ‘Business Unit’ of in een zogenaamde ontvangstruimte. Er zijn op de hoofdtribune dagelijks Business Seats gereserveerd voor zakelijke gasten. Comfortabel en bovendien dicht op het veld voor een optimale beleving van de wedstrijden. Het toernooi biedt volop mogelijkheden om samen met jouw gasten dit evenement te beleven. Wil je meer weten? Mail naar hospitality@knhb.nl.

Parkeren

Waar kan ik parkeren?

Het is mogelijk om parkeerkaarten aan te schaffen voor jouw bezoek aan het EK Hockey in Amsterdam. Met deze parkeerkaart ben je verzekerd van de meest onbezorgde reis naar het Wagener Stadion. Tijdens de Rabo Euro Hockey Championships zijn er twee mogelijkheden tot parkeren: het Amsterdamse Bos en de Amsterdam RAI. Bij de zogenoemde ‘speelweide’ in het Amsterdamse Bos zijn 500 plaatsen beschikbaar. Vanaf deze locatie loop je in ongeveer 5 minuten naar de entree van het EK terrein. Indien de speelweide de maximum capaciteit heeft bereikt, gaan de parkeerkaarten voor de Amsterdam RAI in verkoop. Vanaf hier worden de bezoekers met pendelbussen naar het EK terrein vervoerd .
Je bestelt jouw parkeerkaart direct bij de aankoop van je tickets. Als je al een toegangskaartje hebt voor het evenement maar nog geen parkeerkaart, kan je via deze link (http://bit.ly/2rcXZXd) je parkeerkaart bestellen. Heb je vragen over de parkeerkaarten of tickets? Neem dan contact via evenementen@knhb.nl.

Vrijwilligers

Voor hoeveel dagen word ik geacht mij op te geven?

De organisatie heeft een sterke voorkeur voor vrijwilligers die de gehele periode beschikbaar zijn. Bovendien geeft de organisatie voorrang op posities aan vrijwilligers die aangeven elke dag beschikbaar te zijn. De minimale beschikbaarheid is vijf dagen.

Werk ik de hele dag?

Dat is afhankelijk van de functie. De organisatie werkt met twee shifts per dag. Gezien het karakter van het evenement is het mogelijk dat een shift uitloopt. De organisatie probeert dit uiteraard te beperken.

Word ik betaald voor mijn inzet?

Nee, vrijwilligers worden niet betaald.

Krijg ik een kledingpakket?

Ja, er wordt een kledingpakket ter beschikking gesteld.

Worden er maaltijden verstrekt?

Ja, voor eten en drinken wordt gezorgd. Per shift ontvangt een vrijwilliger een lunch of warme maaltijd voorzien van (non-alcoholische) drankjes.

Mag ik met mijn accreditatiepas wedstrijden bezoeken?

Vrijwilligers ontvangen een accreditatiepas die toegang geeft tot het stadion. Uiteraard wordt verwacht dat deze alleen wordt gebruikt tijdens de pauze van de vrijwilliger. Op dagen dat een vrijwilliger niet werkt, is de accreditatie geen geldig toegangsbewijs.

Heb je een andere vraag?